Monday 25 June 2012

thanz for everythings..

salam sayang...entry kali ni mcm biase2 je..xde ape yg mnarik..hanya menanti saat2 utk pulang ke kolej 30 jun nanti...sebelah hati excited sgt nk msuk sem bru,,,tp sebelah hati lagi ntah la,,rse mcm kosong,,,knape????

THANZ FOR EVERYTHINGS..hmm,setelah aku berusaha sesungguh2nya utk pertahankan hubungan kami,tp nmpaknya takdir tak menyebelahi aku..kami terputus hubungan di tengah jalan...sedih??kecewa???tipulah klau xde perasaan tu kan...he is my hero..tp bak kte seorang hamba Allah ni kita berbaliklah pada yang azali kita iaitu Yang Maha Pencipta,,,,mungkin ade hikmah di sebalik apa yang terjadi...berfikirlah secara positif..yup!!!susah sgt2 utk trima kyataan ni..sbb aku yakin dia cinta sejati aku..thanz sbb singgah sekejap dlam hidup aku..perkenalan yang hmpir 2 tahun byak beri knangan manis,,:)

tapi sapelah aku utk slahkan takdir..aku redha dgn ape yg terjadi..munkin ade hikmah di sebalik ape yg terjadi..aku doakan yang terbaik utk si dia,,,

"things happen for a reason"

No comments:

Post a Comment